.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تصویب هیئت دولت؛
یک مازندرانی عضو جدید شورای عالی بورس کشور شد
شمال نیوز: با تصمیم هیئت وزیران، سید روح‌الله حسینی مقدم به عنوان عضو شورای عالی بورس منصوب شد.
  یک مازندرانی عضو جدید شورای عالی بورس کشور شد

به گزارش شمال نیوز، با تصویب هیئت وزیران در جلسه ۱۶ مرداد 98 ،  سید روح‌اله حسینی مقدم به عنوان عضو شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار، موضوع بند (۸) ماده (۳) قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران جایگزین قاسم محسنی شد.

شایان ذکر است: به موجب قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، سه نفر خبره مالی منحصراً از بخش خصوصی با مشورت تشکل های حرفه‌ای بازار اوراق بهادار به پیشنهاد وزیر اموراقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران برای پنج سال به عضویت شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار انتخاب می‌شوند.

حسینی مقدم در حالی از آذر 94 تا سال جاری معاون ناشران و اعضای بورس تهران و پنجمین معاون این حوزه بود که از ماه گذشته مدیرعامل تامین سرمایه ملت شده بود.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته اقتصاد و دانشجوی دکتری این رشته از سال 1383 در حوزه های مختلف بورس از جمله تالارهای منطقه ای، تحقیق و توسعه فعال بوده و دوره کوتاهی در واحد بازار و بیش از 4 سال در واحد نظارت بر ناشران حضور داشته و سابقه فعالیت در شرکت های سرمایه گذاری و تحلیل گری به عنوان کارشناس را دارد و از 4 سال پیش تاکنون معاون ناشران و اعضاء بورس تهران بود.

عضویت در کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس از سال 91 ، تالیف کتاب های بازارگردانی در بازار اوراق بهادار و اصول سرمایه گذاری در بورس، تدریس دوره اقتصاد و سرمایه گذاری در بورس مرکز مطالعات دانشگاه شریف، مدیریت گروه تحلیل صنایع خودرو، پتروشیمی، سیمان، دارو و بیمه و برگزاری میز این صنایع با حضور مدیران صنایع و شرکت ها از دیگر فعالیت های حسینی مقدم بشمار می رود.

گفتنی است حسینی مقدم مازندرانی و اصالتاً اهل شهرستان نکا می باشد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.